Kuchnia w stylu skandynawskim

Przeglądam wasze blogi i strasznie zafascynował mnie styl skandynawski.
Na początku roku wprowadziłam się z moim M do nowego mieszkania...
Jako młode małżeństwo nie dysponowaliśmy ogromną pulą pieniędzy, a przede wszystkim doświadczeniem w urządzaniu wnętrz... 
Sami wszystko w nim robiliśmy i teraz jak na nie patrzę to bym już sporo pozmieniała 
bo jest w nim strasznie ciemno. 
Przekonałam się sama na sobie, że nie wszystko co sobie wymyślę pasuje do danego pomieszczenia tym bardziej, że okna wychodzą na północ i /niestety/ słońce do mnie nie zagląda.

No nic małymi kroczkami i ja się pochwalę zmianami w moich czterech ścianach  
/może na wiosnę/ 
:)

Na razie będę zachwycać się inspiracjami z innych blogów i stron internetowych.

Na początek kuchnia która za mną chodzi już od jakiegoś czasu.

Biała z kolorowymi dodatkami
:)


















Pa :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia