Troszkę wiosny...

...przyniosłam do domu
żonkile
malutkie żółte pączki zwiastujące wiosnę
jeszcze nie rozwinięte...















a w tle drewniany domek, który zrobił dla mnie mój A. ;)
i malutki świeczniczek, który znalazłam w domowych zakamarkach który kompletnie mnie urzekł swoim kształtem :)

Dostałam kolejne wyróżnienie :)


Tym razem od colorowankaa
Zasady wyjaśniałam ostatnio, więc tym razem odpowiem tylko na pytania :)

1. Aktualnie czytam?
Książki Joanny Miszczuk "Matki, żony czarownice"
2. Film, który polecam na długie zimowe wieczory i dlaczego?
Wszystkie filmy, które zostały zekranizowane na podstawie książek Nicolasa Sparksa "List w butelce", "Szkoła uczuć", "Pamiętnik", "Noce w Rodanthe", "Ostatnia piosenka", "Wciąż ją kocham".
3.Zwierzątko w moim domu?
W domu u moich rodziców został mój kochany piesek - strasznie za nim tęsknię...
4. Podróż marzeń?
Jeszcze przede mną... Włochy i Maroko...
Och może kiedyś ;)
5. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Kubuś Puchatek i przyjaciele
6. Przypadek czy przeznaczenie? Proszę uzasadnić odpowiedź.
Przypadek... Niestety nie umiem się wytłumaczyć.
7. Osiągnięcie/sukces życiowy, z którego jestem zadowolona najbardziej?
Moje własne mieszkanko :)
8. Czy pamiętasz blog, który przeczytałaś po raz pierwszy w życiu?
Kurcze... Nie pamiętam...
9. Mam słabość do...?
Cudnych dekoracji ;)
10. Jakie zajęcie domowe lubisz najbardziej a jakiego nie znosisz?
Uwielbiam przestawiać, ustawiać, układać różne rzeczy :) 
Nie znoszę zmywać! :)
11. Jak myślisz co będziesz robić na emeryturze?
Będę zajmować się domowym ogródkiem, siedzieć na tarasie i robić na drutach
 ;)



Pozdrawiam

A.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia