Kalendarze na 2015 rok

Witajcie!

I jak po świętach?
Mam nadzieję, że lepiej niż u mnie
tzn. święta minęły spokojnie
ale przed świętami jak zwykle było trochę problemów
eh całe szczęście 
że to tylko złośliwość rzeczy martwych
ale co się nerwów najadłam 
to moje...

Ale nic, całe szczęście,
 że święta, święta i po świętach :)

Dzisiaj mam dla Was
 kilka propozycji kalendarzy na  
2015 rok :)

 TU




 TU


 TU



 TU




 TU



Wszystkie kalendarze można pobrać za darmo :)
Ja jeszcze nie zdecydowałam który sobie wydrukuję
wszystkie mi się podobają :)

Powoli kończy się 2014 rok
z tej okazji
chciałabym Wam podziękować
za to że jesteście
za to że zaglądacie
za wszystkie miłe słowa
za wszystkie prezenty!!!

A Wam chciałabym życzyć samych cudownych chwil, dużo uśmiechu.
Genialnych pomysłów, pięknych wnętrz.
Dużo zdrowia, konta bez limitu ;)
i spełnienia marzeń! :)

Bawcie się dobrze w sylwestrową noc,
ja niestety idę do pracy.

(a już po nowym roku będę miała dla Was małą niespodziankę)


Buziak

A.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia