Mój kalendarz adwentowy


To już mój drugi raz...
...z kalendarzem adwentowym :)





Dzieckiem nie jestem już od dobrych kilku lat,
ale podoba mi się ogromnie ta inicjatywa :)

I bardzo żałuję, że moi rodzice
nie umilali
mi i moim siostrom
tego cudownego czasu
oczekiwania na Boże Narodzenie.

Ale ale odbijam sobie to kilkukrotnie
mieszkając już na swoim ;)
Z tym że moje kalendarze nie wyglądają tak jak Wasze...
Piękne i pełne łakoci :)

Ponieważ od 1 grudnia mam postanowienie
ZERO słodyczy.
Więc kalendarz musiał być fit,
i w formie plakatu co by nie zajmował
dużo miejsca w moim małym M4 :)

Dlatego idąc tym tropem powstał plakat-kalendarz do skreślania :)











Jeśli się Wam podoba to możecie go pobrać za darmo.
Mam dla Was do wyboru dwa wzory.






Pozdrawiam

A.


Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia