Projekt dekoracja ślubno-rocznicowa

Witajcie!

Brak czasu... Znacie to? Wiecie o co chodzi? Więc nie tłumaczę się tylko przepraszam, że znowu mnie tu długo nie było...
Miałyście rację 19 maja to dzień mojego ślubu, a w tym roku minęło już 2 lata! :)
Dziękuję Wam za życzenia :*



Mam dobrą wiadomość dla... Karmelowej krainy dostaniesz ode mnie malutką niespodziankę :)
Postaram się z Tobą skontaktować w niedługim czasie :)

A teraz pokażę Wam kilka inspiracji z których czerpię odnośnie dekoracji sali na rocznicę moich rodziców :)
Chciałabym żeby wystrój był skromny ale romantyczny :) Kolory które chciałabym żeby pojawiły się w tej dekoracji to biały-brąz-zieleń + oczywiście kwiaty w różnych kolorach :)
Bardzo podobają mi się wazony i świeczniki zrobione ze słoików i butelek, więc na pewno się pojawią :)








Kolejną rzeczą są girlandy, pompony i rozety :)







zdjęcia pinterest.pl

Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :)
Pochwalę się po imprezce :)

Pozdrawiam

A.


Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia