Lato!

Witajcie!

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie przemiłe komentarze! Dziękuję dziękuję dziękuję!
Jesteście kochane! :) Poprawię się i będę pisać częściej :)

Mamy już LATO! :D Tak średnio nas w tym roku przywitało... U Was też jest taka brzydka pogoda? Miejmy nadzieję że słoneczko się rozkręci i wkrótce opali nasze blade twarze :)





Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jaką ładną paczuszkę ostatnio dostałam :)
Udało mi się wygrać 3 fajniutkie woreczki w urodzinowym Candy na blogu U Are Fab.




Dziękuję za śliczne woreczki! :)
Jeszcze nie wiem do czego i na co je wykorzystam :) Hmmm może mi coś podpowiecie? :)
Mam dla Was jeszcze maczki ze spaceru :)





Kobiety pomocy! Nie wiem czy to ja coś przestawiłam czy znowu coś się spsóło, ale nie pokazuje mi blogger Waszych nowych postów tzn. pokazuje tylko jeden jednej osoby i jak naciskam "Wyświetl więcej" nic się nie dzieje...
Pokażę Wam jak to wygląda na prt sc.


Pomóżcie!!! Na pewno któraś z Was zna się bardziej ode mnie :)


Przypominam o moim pierwszym Candy :) Zapisywać może cie się TU



Pozdrawiam

A.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia