Podziękowania i 1 GIVEAWAY

Witajcie!

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem! Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że podobała Wam się moja "dekoracja" :)

W związku z tym że jesteście, że zaglądacie, że komentujecie chciałabym ogłosić moje pierwsze 
GIVEAWAY
Przez moją ostatnią dłuuugą nieobecność przegapiłam pierwszą rocznicę mojego bloga. Nie wierzę że to już ponad rok od mojego pierwszego kliknięcia w blogowy świat :) Powiem szczerze że troszkę się bałam jak to będzie, czy ktoś się moim pisaniem zainteresuje czy ktoś tu będzie w ogóle zaglądał... I okazało się że jest Was już ponad 60! I choć blog miał wyglądać inaczej i miał być o czymś innym to zaszczepiłyście we mnie tak silą miłość do urządzania wnętrz, że chciałabym Wam za to bardzo podziękować małym skromnym prezencikiem :)





Warunki udziału w zabawie:
  • pozostawienie komentarza pod postem z deklaracją chęci wzięcia udziału w zabawie i szczerą odpowiedzią na pytanie Co podoba się a co nie w moim blogu lub może jakieś sugestie co mogę zmienić? Komentarze zostawiajcie do do dnia 7 lipca 2014r.
  • dodanie do obserwowanych mojego bloga
  • udostępnijcie na swoim blogu powyższe zdjęcie z linkiem do tego posta
  • nie posiadając bloga również są mile widziani, proszę tylko o pozostawienie adresu e-mail

A oto nagrody:
pomarańczowy lampionik z motylkami




komplet 4 podkładek kwiatuszków
2 żółtych
2 białych






Zapraszam do zabawy :)


Pozdrawiam 
A.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia