Nowa poducha!

Witajcie!

Dziękuję dziewczyny za miłe słowa, które dostałam od Was pod ostatnim postem.
Jesteście kochane!
Wzięłam się troszkę w garść i wydaje mi się, że znalazłam ciekawe miejsce na wypoczynek :)
Wstępnie termin ustalony, mam nadzieję że jeszcze 3 tygodnie i odpocznę :)
Trzymajcie kciuki, mooocno żeby wszystko się udało!


A dzisiaj pochwalę się, a co! ;)
Udało mi się wygrać u Hug The Stuff !!!
Cuuudną poduchę SWE.TRZY.SKO !!!





Już jakiś czas wzdycham do rzeczy od Hug The Stuff, mają cudeńka!
Tym bardziej jestem szczęśliwa, że udało mi się coś u Nich wygrać :)
Dziękuję ślicznie!
Tak się prezentuje na kanapie w towarzystwie :)




Pierwszy raz pokazuję tyle mieszkania :) Aż strach pomyśleć, że w tym pokoju ściany były pomarańczowe!!! Wyobrażacie sobie??
A to wszystko dzięki Wam i Waszym inspiracjom! Dziękuję, przejrzałam na oczy :)





Pozdrawiam
A.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia