purple day...


Witajcie!
Purple/fioletowy - uwielbiam ten kolor!
Ale to musi być TEN konkretny odcień fioletu!
Znalazłam go ostatnio u mamy i sąsiadki w ogródku.


Roślinki te poprawiły mi humor ostatnio.
Jak zauważyłyście nie było mnie znowu troszkę...
Przyznam się... nie mam weny, nie mam siły i strasznie Wam zazdroszczę!

Wakacyjnych wyjazdów, wolnych chwil z rodziną, wypoczynku, ach...
Ja swój urlop powinnam rozpocząć wczoraj, ale niestety nie dostałam go...
I najlepsze jest to, że w sierpniu to już mogę  sobie o nim pomarzyć... :/




Dlatego mam do Was pytanie/ prośbę.
Poszukuję cudnego nastrojowego i spokojnego miejsca na spędzenie urlopu ok. 7 dni, na początku września.
Tak sobie myślałam że mógłby to być domek nad jeziorem z pomostem, za rozsądne pieniądze oczywiście ;)
Powiedzcie mi kobitki kochane czy znacie takie miejsce?
Może bywacie, a może same macie takie miejsce?
Polecicie mi coś?
Baaardzo na Was liczę.

Zdjęcia  mojego ukochanego fioletu specjalnie dla Was :)










Pozdrawiam
A.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia