21042014

Jestem...

Już po świętach, szybko minęły :)
Dziękuję Wam za ciepłe słowa i życzenia Wielkanocne :)
Przemyślałam to i owo i doszłam do wniosku, że nie ma sensu się ciskać i użalać się nad sobą...
Muszę zaakceptować to czego nie mogę zmienić...
Będzie dobrze :)

Czy u Was dzisiaj też była taka cudna pogoda?
Latem zapachniało!!! :)
jeszcze chwilka i...
będzie maaaj :)
Lubię ten miesiąc :)

Aaaa muszę Wam podziękować za polubienie mojego zdjęcia, które brało udział w konkursie :)
Dziękuję <3
Mogę się pochwalić, że Pigwa spodobała się Pani Madzie z bloga MjakMagda organizatorce Konkursu "MOJA WIOSNA" więc jestem zaszczycona, że dostanę od Niej śliczny tiulowy wianuszek :)

A dzisiaj mam dla Was troszkę wiosennych zdjęć :)














Jedna z moich ulubionych polskich piosenek dla Was :)



Pozdrawiam 

A.



Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia