Zapraszam na kawę

Witajcie!

Dzisiaj rano obudził mnie kurier...
Wyrwana ze snu nie wiedziałam o co chodzi :)
Ale już w drodze z pokoju do łazienki 
uświadomiłam sobie, że przecież czekam na przesyłkę z Durszlaka
na paczuszkę od Jacobs 
:)

no i się nie pomyliłam  
po rozerwaniu foli ujrzałam takie oto śliczne pudełeczko
:)



A co było w środku...
już pokazuję 
:)



Jacobs Crema Gold


coś 
do kawki
:)


od razu pobiegłam włączyć wodę, żeby jej spróbować
:)



wyszła pyyyyszna! 
/oczywiście z mleczkiem/
polecam
;)


Jak tam Wasze przygotowania do świąt?
Widziałam, że u Was już praca wre :)

U mnie jak zwykle... 
tysiąc pomysłów, tylko nie wiem na które się zdecydować
i
czy czasu i talentu mi starczy...
pochwalę się jak już coś wyczaruję :)

a póki co wiosennie
/plakat Spring możecie pobrać TU/
:)




/żonkile w moim nowym-strym wazonie wyciągniętym ze staroci/
;)

i
nowe
kwiatowe miętowe podkładki
/których oczywiście sama nie u dziergałam bo z nauką szydełkowania zatrzymałam się na oczku ścisłym/
może jeszcze kiedyś się nauczę 
:)


Aaaa naprawili dodawanie do obserwowanych!!!
Hurrra!
:)

Miłego dnia!

A.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia